Shop
Veelgestelde vragen

    Waar moet ik op letten bij het ontvangen van mijn levering?

    Bestellingen bij WARCO worden geleverd via een pakketdienst of per spedition.


    Bij pakketzendingen wordt de levering rechtstreeks bij u thuis bezorgd; als u niet aanwezig bent, laat de bezorger een afhaalbericht achter.


    Leveringen via spedition vinden doorgaans plaats op de afgesproken datum met een regionaal transportvoertuig. Voor een soepele levering is het essentieel dat de aangewezen loslocatie goed bereikbaar is. De vrachtwagen is uitgerust met een laadklep, waardoor de op paletten verpakte zending veilig gelost kan worden. Indien mogelijk worden de pallets tevens met een vorkheftruck op uw terrein geplaatst.


    Controleer bij ontvangst in aanwezigheid van de bezorger de volgende punten:

    – Is de zending correct geadresseerd (zoals aangegeven op de afleverbon op de pallet)?

    – Is de verpakking onbeschadigd?

    – Is de levering volledig?

    – Zijn de goederen in goede staat?

    – Heeft u de juiste artikelen ontvangen?


    Documenteer eventuele afwijkingen bij voorkeur met foto's en laat uw bevindingen door de bezorger bevestigen.


    Neem in elk geval telefonisch contact op met WARCO voordat u de levering weigert. Anders kunnen er extra kosten ontstaan.